sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Iarna pe ulita...

Buna ziua dragi cititori! Asa cum am promis va scriu din nou. De data aceasta lasam la o parte internetul si mergem putin pe ulita satului. De cateva zile incoace a venit mult asteptata IARNA. Desi de sarbatori nu am avut zapada, iata ca a venit iarna si pe la noi.
Si unde e mai frumos iarna, decat pe ulita satului natal, acolo unde multi am copilarit. Inca de la caderea primilor fulgi de zapada copii si-au pregatit saniutele, iar cum a inceput sa se aseze putin, cu toti au mers cu saniutele pe deal. Eu sunt destul de mare si nu prea mai merg la sanie, dar asi mai vrea sa fiu din nou copil si sa ma bucur de sanius si de o "bulgareala" cu prietenii

.
Acum am alte griji, scoala, blog etc. Dar sa lasam deoparte grijile mele si sa revenim la subiect. Ma gandeam azi cum chiar si la tara uni copii  prefera sa navigheze pe internet decat sa iasa putin afara cu prietenii. Sper sa nu fie asa dar cred ca peste ceva timp nu o sa mai vad copii la sanius.
O sa pun mai jos cateva poze.
Multumesc pentru atentie.
Voi v-ati dat cu sania cand erati mici?
Read, share and followers Me!

Un comentariu: