vineri, 24 ianuarie 2014

It's the weekend!

In sfarsit e vineri! Mult asteptatul weekend a venit. Dupa o saptamana incarcata, putina relaxare e binevenita. Mai ales ca sambata aceasta e sarbatoare. De cele mai multe ori imi petrec weekend-ul stand langa soba cu laptopul pe brate, mai ales iarna.
Probabil va intrebati ce fac toata ziua pe internet. Pai nimic deosebit, cel mai mult timp il petrec pe facebook si pe youtube. Daca vreti sa ne impretenim acesta este facebook-ul meu www.facebook.com/silviusrc iar aceasta este pagina mea www.facebook.com/Agapisilviuofficial. petrec destul de mult timp si pe youtube. Acolo ii urmaresc pe vloggerii mei preferati, cum ar fi: Mihai Zmenta, Mikey Has, Codrin Bradea, Codin Pop(IOBAGG) si multi alti.
Cam asa decurge un weekend la mine daca nu am altceva mai bun de facut.
Multumesc pentru atentia oferita!
Nu am uitat nici de intrebare.
Voi ce faceti de obicei in weekend?
Nu uitati cuvintele magice.
Read, share and followers Me !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu