duminică, 26 ianuarie 2014

Multumesc tuturor pentru sustinere!

Buna ziua tuturor! In perioada aceasta am hotarat sa postez mai des in incercarea de a popula putin blogul. Desi sunt la inceput deja unele persoane au inceput sa apreciezeceea ce fac, chiar ma incurajeaza sa continui. Vreau sa le multumesc tuturor cu aceasta ocazie.
In materialul de astazi vreau sa va dezvalui motivele pentru care m-am apucat de  acest blog.
Navigam intr-o seara ce net cand dau de un blog si incep sa citesc. Continutul mi sa parut foarte interesant si am decis sa-mi deschid si eu un blog. Zis si facut! Dupa ce l-am deschis m-am gandit direct la monetizare. Bineinteles ca nu avem suficient continut, asa ca nu mi-a fost aprobata cererea. Apoi am inceput sa postez informatii de pe alte site-uri, dar nimeni nu era interesat sa citeasca acelasi lucru de doua sau mai multe ori. Asa am hotarat sa scriu eu propriile mele articole. Dupa primul articol am inceput sa primesc sfaturi si incurajari.
Acum scriu mai mult de placere. Voi activa si monetizare, dar putin mai tarziu, acum vreau doar sa scriu articole care sa starneasca interes.
Multumesc pentru atentie!
Daca vreti sa comentez un anumit subiect, imi puteti propune subiecte la urmatoarea adresa: srcpunct@gmail.com
Read, share and followers Me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu