
Unul dintre motivele invocate pentru lansarea VEVO este competiția dintre videoclipurile muzicale care se află pe YouTube. Warner Music Group a eliminat aparent conținutul său de pe YouTube în martie 2009 pentru acest motiv, dar a declarat cǎ este de acord ca acesta sǎ aparǎ pe VEVO. Conceptul de sit este descris ca fiind un Hulu pentru videoclipurile muzicale, cu scopul de a atrage cât mai mulți agenții de publicitate. Se crede că unii agenți de publicitate sunt ambivalenți la publicitatea de pe situl YouTube . În viitor, situl ar putea găzdui și alte tipuri de conținut premium.
În prezent există 45.000 de videoclipuri disponibile pe VEVO.
Universal Music Group a dobândit numele de domeniu vevo.com la 20 noiembrie 2008. Sony Music Entertainment a ajuns la o înțelegere pentru a adăuga conținutul său pe sit în iunie 2009. La 18 noiembrie 2009 VEVO a anunțat că serviciul va fi lansat la o petrecere în New York la 8 decembrie.
Situl web VEVO www.vevo.com nu este disponibil în toate țǎrile, dar este prevăzut pentru a atinge un nivel mondial în 2020. Vizitatorii cu o adresǎ IP care se aflǎ într-o zonǎ indisponibilǎ vor vedea mesajul : "We're sorry, VEVO is not currently available in your country. Please stay tuned." (Ne pare rǎu, VEVO nu este deocamdatǎ disponibil în țara ta. Vǎ rugǎm sǎ urmăriți situația.) Blog-ul oficial al VEVO citează cǎ motivul pentru care www.vevo.com nu este disponibil în toată lumea este problema de acordare a licențelor. Canalele artiștilor VEVO sunt disponibile pe YouTube, deși unele videoclipuri pot duce la mesajul : "This video contains content from Vevo, who has blocked it in your country on copyright grounds." (Acest videoclip conține material de la VEVO, care a fost blocat în țara ta pe motive de drepturi de autor.)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu